Khamis, 17 Februari 2011

sekali rasa...nak lagi...

Lagi-lagi sos cheezy wedges...memang minggu ni promote serbuk cheese kat blog =) saper yang dah pernah order mesti akan kata "tak menyesal beli...sama arr dengan cheese yg KFC jual" lepas tu ada juga yang kata "dah lama cari cheese yang macamni" dan juga "lepas abih ni saya nak order lg dan nak promote kat kekawan".

hmm... kalau benda yang susah nak dpt kat pasaran mcm kat Jaya Jusco, Tesco, Giant, Econsave, Mydin, kedai2 Apek mmg ada harga...tapi kat sini saya jual dgn harga yang berpatutan... 100grm tak smpai pun RM10. Owh! ada juga yg kata mahal lerrr...kalau campur dengan Postage. Ok tak pe kalau mahal x perlu beli :) bagi yang ddk area yg berdekatan dgn tempat saya boleh amik COD. Saya lebih gemar guna Pos Laju dari Pos daftar atau Express...nak tau sebab apa? CEPAT, SELAMAT dan lagi satu kalau penerima takde kat umah brg ni dibawa balik ke pos office....express pulak ada x ada org dia letak jer kat peti surat [ni pengalaman yg saya terima di tmpt saya] 
JOM! layan gambo2 Cheese Powder yang dah jadi SOS...

 Popper Ayamas bersama Cheese....
lupa plak letak Mr. Mayonis :)

 Ha.... yang ni plak Potato Wedges, french fries, Keropok Mahsuri...
apasalkan nama dia keropok Mahsuri?? sajer letak sbb beli kat Makam Mahsuri ;)

 yang ni plak....nengok pic pun dah menyelerakan mmg meleleh punya
Gambo ehsan dari teman baru...

Nyum...nyum... siap guna pinggan atuk Janggut Putih lagi...
Layannn.....

Saper2 rasa nak order...jangan segan jangan malu boleh PM kat ayuazren atau FB fazreenchocolate atau SMS no. phone kat atas atau ruang chat kat sebelah kanan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dah masuk blog kena klik sini juga